29 Temmuz 2013 Pazartesi

İkinci Çoğul Şahısa

Çok sevdiğim bi şiirin düzenlemesini yeniden yaptım pek değiştirmeden. İkinci tekile yazılan şiiri ikinci çoğul yaptım iki yabancı için. Keyifli okumalar.. Sağlıcakla dostlar..

"Sizi seviyordum bayım ve sizin haberiniz yoktu.
Saçlarınızı izliyordum uzaktan;
Kulağınızın arkasına düşüşü ve gözleriniz herkesten başkaydı işte.
Güldüğünüz zaman yukarıya bakardınız;
Yukarı kalkan başınız ve gülen gözleriniz vardı.
Ne güzeldiler..

Siz bilmiyordununuz efendim; ben sizi seviyordum..
Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler;
Duvarlara, vitrin camlarına, kaldırımlara çarpıyordu.
Geri dönüyordu çoğalarak.
Sizin sesinizi duyduğum masalarda erteliyordum her şeyi.
Her şeyi erteleyişim oluyordunuz;
Kalp ağrısı oluyordunuz..

Birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordu.
Mevsimler değişiyor ve büyüyordum.
Dönemeçler geçiriyor, köprüler göze alıyor,
Ve bazen, tekin olmayan suların üzerinden atlıyorduk.

Cesurduk!
Ufuk çizgisi maviydi, günbatımı hep turuncu,
Ve kırmızıydı bütün karanfiller!

Ben sizi seviyordum âzizim, siz bilmiyordunuz..
Sevinçlerim oluyordunuz ara sıra;
Siz hiç bilmiyordunuz.

Sonra herhangi biri oldunuz;
Bütün sevinçlerim bittikten sonra.
Yağmurlar yağdı serin haziran akşamları, derken birgün uzaktan gördüm sizi.
Saçlarınız bana inat, başınız her şeye meydan okuyarak işte yine aynı!
Kalbimi acıttınız, her zamanki gibi.
Değiştik sanıyordum; ve siz yine bilmiyordunuz.

Şimdi bunları anlatsa size birileri;
Kimbilir..

Yada boşverin siz hiç bilmeyin en iyisi…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder