22 Şubat 2013 Cuma

Ben Kötü Biri Değilim


 Senelerdir aslında hiç fark etmeden kocaman mecburiyetler biriktirdim. Sonra da kopamadım hiç birinden, kimse kırılmasın, üzülmesin istedim. Üzerine devamlı eklendikçe daha da zor geldi günler. Bir çok şey geldi geçti ve aynı kalan hiç olmadı. Bazen istemeden yalan söyledim, bazen isteyerek doğruyu seçmedim. Bazen kırdım, bazen kırıldım. Bazen üzdüm, bazen üzüldüm. Seçtiklerimiz mi bunlar? Seçtiklerimiz evet. Kırmakta, acıtmakta. Bunlar bencilce, bunlar kötülük. Ama durup konuşunca kendimle; aslında ben kötü biri değilim. Hatta hiç kötü biri değilim. 
Hep içimden geldiği gibi yaşadığımı söyledim nitekim hep de öyle yaşadım; elimden geldiğince. Aslında çoğu zaman ben içimde neler biriktirdim bunları kimse bilmedi tabi. Bilsin de istemedim. Üzerine eklendikçe daha da acıttı olan tüm dertler. Ama hiç yılmadım, vazgeçmedim. kimseye yakınmadım ve hep güçlü oldum, güçlü kaldım. 
Mutlu sansınlar istedim elimden geldikçe hep mutlu oldum ve gülüşümü hiç kaybetmedim. Bazen üzüntümü gizledim. Kimse bilsin istemedim. Bu konuda hep bencil oldum. Ama konuşunca kendimle aslında ben kötü biri değilim. 
Kaç kez başa döndüm hiç saymadım, saymakla da uğraşmadım. Bu benim sıfırı kaçıncı tüketişim diyip de hiç üzülmedim. Bilen biliyor ya ben bazen hiç mutlu değildim.
Benden önce söylenmiş sözlerin haklılığına kızdığım oldu zamanında yalan değil ama inandığımda. Ömrümde her şarkı bana başka bı kapı açtı. 
Çok zor günler geçirdim vaktiyle her insan gibi. Nefret ettiğim, öldürmek istediğim olmadı diyemem yalan. 
Seçtiğimiz hayatlar mı bunlar? Seçtiklerimiz mi? Bunca yokluk, bunca kırıklık, bunca acı.. 
Seçtiklerimiz evet!
Hayat bu; çoktan seçmeli. Bazı noktalarsa bi dönem ödevi. 
Bir şarkı tuttum bazen, bir kapı açtım yeniden. Çok canım yanıyordu bazen gördüklerimden ve göreceklerimden. Benim kanayan dizlerim yoktu hayatta bi tek; benim de kanattıklarım vardı elbet. Şimdi dönüp baktığımda geriye ezdigim kumlar ve geçtigim yollar hala gölgemi taşıyorlar.Yani demem o ki elbet bende yaşımca çok zor günler geçirdim vaktiyle.
Bu şarkı sadece benimdi. Ve ben hep büyük bahçeler istemiştim. Tüm sevdiklerimi içine koyabileceğim bi bahçe kurmuştum kendimce. O bahçe giderek büyüyor. Bazen eksiliyor bazen çoğalıyor. 

Velhasıl son günlerde de dilime epeyce dolandığı gibi şarkının: 
"Ben kötü biri değilim. Sadece sessizliği bilirim.
Kaç kelime kaldı ki içimde bana ait iyiye dair.
Ben kötü biri değilim. Sadece sessizliği bilirim.
İnanki çok kelime bulurum içimde bana ait iyiye dair."
Kalınız sağlıcakla ve sevdikceklerinizle. Biz kötü birileri değiliz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder