23 Ağustos 2012 Perşembe

İnceliğinizi Unutmam ;)


Uzun zaman sonra, uzun zamanca dikkatimi çeken ve gerçekten aradığım bu blogu sonunda buldum. Bu adamı ve sitesini uzun zamandır arıyordum ama bi türlü kendimi vermediğimden bulamadım.
İşin aslı uzunca bi zaman önce yine böyle canımın sıkılmış olduğu bigün televizyonda booş boş kanalları gezerken bi reklama rastladım. İlginç tipli bi adam vardı ve söylediği 2 kelime aklımda kendine yer etti "İnceliğinizi unutmam".
Reklam dikkatimi çekti ve sonra 1-2 kanalda daha rastladım ilginç bi adam ve elbette gezip gördüğü yerleri yazacağını düşündüm ki yazıyordu zaten evini taşıyan bi adamdanda bu beklenirdi.
Reklamın sonunda söylenen o 2 kelimeden sonra çıkan çivi yazısını (çivi yazısı diyorum çünkü o kadar ince yazılmışki ben yazıyı arayıp bulana kadar yok oluyo) okumak için epey uğraştım. Zira hem ince aynı zamanda saniyelerle yarışılıyor okumak için.
Okuduktan sonra akılda tutmasıda va tabi bi müddtte öyle gitti. Her reklamı gördüğünde hatırla hatırlaman gerekende unut.
Sonra bugün reklamla tekrar karşılaştım ve artık unutmamaya, blogu bulmaya söz verdim kendime. Unutmamak içinde elime yazdım. İlginç gelebilir evet son zamanlarda birazcık unutkan oldum her ne kadar unutkansın diyenlere değilim diye itiraz etsemde öyleyim. 
Evet öyleyim ama başka biri söylediğinde itiraz edesim geliyo çünkü bu yapımla ilgili bişey sanırım. İtiraz etmeyi severim.
Akşam bilgisayarımın başına oturur oturmaz önce kendi bloglarımı ziyaret ettim hemen ardından aramaya koyuldum. Bi kaç aynı adlı yanlış blog ve site ziyaretinden sonra sonunda bu adamı buldum.
Tüm yazılarını okudum. Fotoğraflarını inceledim. Açıkçası düşündüğüm gibi dünyaya farklı pencereden bakmayı becerebilenlerden birisi. İşin dikkatimi çeken tarafı ilginçliği. Karavanı çok hoş bi kere. Ona gerekli olan herşeyide almış yanına.
Bilirsiniz yazı yazmayıda yazanlarıda severim. Adam samimi ve basit bi dilde yazmış. Açıkçası blogger sitesini sevmezdim. Düşündümde güzellikleri olan bi site. Özellikle benim gibi meraklılara gerekli. 
Ben takip etmeye başladım bile, bence sizde başlayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder