23 Ağustos 2012 Perşembe

Bir Mavi Bir Yeşil



Gökyüzü ve yeryüzü gibiyiz seninle biz.. Sen "mavi"sin, ben "yeşil". Uzaktan bakıldığında ilerde bi yerde muhakkak birlikteyiz. Ama yanımıza gelindiğinde ulaşılamayacak kadarda uzakdır mesafemiz..
Bezen bulutlar geçer aramızdan; beni sana, seni bana kapatan. Ne kadar girerseler aramıza elbet geçer giderler.
Rüzgarların iner yüzüme bazen, en sıcak anımda beni benden eden.. Bazen yapraklarım dökülür benim; sen bana ağlarsın. Ama sonunda yine birliktedir bizim baharımız.
Bilirim ki yağmurların vardır, atlatmam gereken. Her damlasında susup dahada sana bağlandığım. Bazen kırılır bazen küserim yaramaz bi çocuk misali; ama yine sanadır dönüşlerim. 
Yine Birlikte "günaydın" deriz güneşe, birlikte kalırız geceye.. Öyleki sen kararınca bende seninle birlikte siyaha bürünür, saklarım rengimi. Yalnız yıldızların ışığında sen görebilirsin yeşilimi. Benim yeşilim beyazladığında; senin mavinde beyaz olur, kar misali yağar yüreğime. O beyazın arasında bir ben görürüm mavini. 
Ne fırtınalar olsada,ne bulutlar gelip geçsede aramızdan biz hep birlikte kalırız. Birlikte güler birlikte ağlarız, ayrı olsakta. Aslında "biz" her an birlikteyiz; ama asla kavuşamayız seninle, asla dile gelemez bizim sevgimiz..

http://www.youtube.com/watch?v=vNHeeQags9g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder